HTML

FireFighters Wrestling

Üdvözöllek, drága látogató! Az FFW, a Dante's Project főhadiszállása. Hogy mi is az a DP? Egyszerű! A SmackDown! vs. Raw 2011 Story Designer alakulata! A lehető legprofibb jeleneteket, és történeteket vázoljuk fel nektek! Sajnos net hiányában, egyenlőre lassan mennek a munkálatok, de amikor a DP eljut arra a színvonalra, hogy már napi szinten ad le fejezeteket, akkor minden megváltozik!

Friss topikok

Linkblog

Interjú a legrégebben aktív magyar youtube videóssal, Visor-ral!

2012.04.08. 19:35 :: Dante12

 Sikeresen netvégre kaptam Visor-t, Magyarország legrégebb óta aktív videósát. Retro videókkal kezdte pályafutását közel 4 és fél éve (2007. 09. 24.-én publikálta első videóját), és azóta több ezer követőre tett szert. Nem rég egy fordulat is övezte életét - partner lett youtube-on. A hazai videósunk ez idő alatt továbbra sem szállt el a földtől, és ugyanaz az ember maradt, aki évekkel ezelőtt volt - egy szerethető fiatalember. 

1. Természetesen a legfrissebb hírekkel való kérdést kapsz. Ugyebár nem rég partner lettél a youtube-on. Mi volt az első reakciód, és a családod ezt hogyan fogadta?

Csak apám és a kocka tud róla, a kocka semlegesen fogadta, apám pedig nem nagyon értette, mivel nem nagyon tud erről. 

De mondtam neki, hogy legalább kajára, meg számlákra lesz valamennyi pénz. Az én reakcióm meg: majdnem leköptem a monitort az épp fogyasztott vízzel... :D

2. Az elmúlt félévben, kicsit megváltoztak a videóid stílusai. Pc-s játékok kerültek terítékre, a retro játékok kicsit háttérbe szorultak. Most ugye visszatértél a retro körökhöz, de ennek a váltásnak mi volt az oka?

Úgy vettem észre, hogy sajnos a több részre bontott végigjátszásokat a nép alig nézi végig, amit sajnálok nagyon, hiszen megfigyelhető az, hogy az első részt még megnézik x-en, aztán a másodikat csak x/4-en, és így tovább. Úgy láttam, hogy általánosságban nincs nagyon igény a folyamatos FPS-es projektre, úgyhogy a későbbre tervezett "shiftet" előre húztam márciusra, miközben a részekre bontást is átváltottam a szóló videókra. Inkább retrózok, ezzel ismertek (talán?) meg sokan.

3. Az első kérdezz-felelek videóidnál emlegetted, hogy számodra a videózás feltételei elég durvák. Bátyád, hangzavar, estébé. Ezek azóta javultak? Mostanában nyugodtabban tudsz videókat szerkeszteni?

Nyugodtabban, de csak hétköznap délelőtt, de akkor sem mindig. Ekkor ugyanis apám dolgozik, így nincs a háttérben TV (a nappaliban van a gépem), ami bömbölne. A bátyáim most már nem zavarnak be annyira, de van, amikor egyikük bejön tévézni, le sem szarva, hogy hajnalban többnyire aludni szoktak az emberek... szóval valamennyire javult a helyzet.

4. Nem vonzzanak téged a next-gen platformok és játékok?

Nem nagyon. A csóróság nagy úr! (Aki azzal jön, hogy de hát pénzed lesz a videókból - kaja, számlák, nekem ez a fontos mindenek előtt.)

5. Hogyan kerültél a konzol online-al kapcsolatba?

OC egyik videójában láttam meg az oldalt, aztán amikor hírszerkesztőket kerestek, viccből eleinte, de vállalkoztam, azóta komolyan gondolom.

6. Melyik videósorozatod elkészítését kedveled a legjobban?

Mindegyiket ugyanúgy.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://firefighterswrestlinghun.blog.hu/api/trackback/id/tr964371882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása